12-02-2019 Kuta, Bali, Warung Pink

12 februari 2019 - Kuta, Indonesië

Vandaag zijn we na het ontbijt een stuk gaan wandelen. Eerst even kijken naar het Bakung Beach hotel waar we vanaf aanstaande zaterdag met de rest van de groep zullen blijven. Daarna zijn we verder door gelopen naar het strand Pantaj Jerman (Duits strand) en toen verder langs het strand gelopen. Verderop dreef een hele hoop plastic in de zee, we hebben wat foto's gemaakt van de plasticsoep. We zijn langs het strand door gelopen naar het winkelcentrum Discovery en toen via een omweg terug naar het hotel. Daar lag bij de receptie een briefje met een boodschap Wally en Sonja, vrienden uit Nederland die elk jaar 6 maanden in Bali wonen. Ze waren in het hotel geweest en zouden 's middags terug komen. We hebben toen met hun afgesproken om die avond samen te gaan eten in de buurt van waar ze wonen. 'S avonds zijn we naar hun woning gewandeld, een knusse woning met een heel gezellig binnenplaats. Wally en Sonja weten de lekkerste restaurantjes in Kuta, we zijn met hun bij Warung Pink gaan eten, een restaurant met zuurstokroze muren. Het eten was echt heerlijk. Na het eten ergens verderop nog heerlijke koffie gedronken en toen we daarna terug liepen naar het hotel werden we overvallen door een flinke tropische regenbui. Binnen een paar minuten waren we drijfnat en het bleef maar regenen. Onderweg zijn we even in een tentje naar binnen gegaan om iets te drinken, maar moesten uiteindelijk toch door de regen naar het hotel. Ook leuk om even tropische regenbui mee te maken.