24-02-2019 Thuis!

25 februari 2019 - Margraten, Nederland

Na een lange maar goede vlucht zijn we iets na 07:00 uur geland op Schiphol. Na de controles en ophalen van onze bagage hebben wij afscheid genomen van de groep. Wij hebben een hele leuke tijd samen gehad en we zullen ze missen 😘❤️

Toen zijn we op zoek gegaan naar het perron voor de trein richting huis. Op station Maastricht stond de buurman al te wachten om ons met onze koffers thuis te brengen. We hebben een heerlijke, zeer bewogen vakantie gehad maar ik ben ook blij dat we weer thuis zijn.

We zijn nog even zoals beloofd naar de judo wedstrijd van Loe gaan kijken en waren net op tijd om zijn laatste wedstrijd te zien. Omdat de uitslag en prijsuitreiking een paar uur later pas zou plaatsvinden, zijn we naar huis gelopen om wat op te ruimen. Dennis is na afloop met Loe naar ons gekomen, Loe heel trots met een grote beker, hij was eerste geworden. Super gedaan!👍🏽

We hebben nu dus toch naar wens, maar geheel onverwacht deze geweldige vakantie afgesloten in een mooi schoon hotel met fijne kamers, heerlijke douche en lekker uitgebreid ontbijt.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvonne:
    25 februari 2019
    Welkom thuis sjatties. Wat een leuke verhalen en foto's!! We kletsen snel bij wha. ❤️😘