20-02-2019 Bali, zilverfabriek Saraswati

20 februari 2019 - Kuta, Indonesië

Vandaag zijn we naar een zilverfabriekje geweest. Helaas kon één lid van de groep niet mee vandaag omdat hij een flinke ontsteking heeft in zijn been, de dokter heeft hem geadviseerd om rust te houden met zijn been. Vanmorgen eerst even een paar miljoen gepind (Rupiah 😀) want bij de zilverfabriek Saraswati worden ook sieraden verkocht, onder andere Best to Buddha. Het merk Best to Buddha heeft precies dezelfde modellen als Buddha to Buddha, maar is veel goedkoper. Het merk Buddha to Buddha mag hier niet worden verkocht. Saraswati heeft heel veel keus in sieraden in alle soorten en maten, de bestelling die ik had mee gekregen uit Nederland had ik al gauw gevonden. Iedereen was goed geslaagd en we gingen allemaal zeer tevreden weer terug naar het hotel. 's Avonds zijn we op uitnodiging van Wally met de hele groep naar hotel Oasis gegaan voor een gezellige muzikale avond. Deze avond begon met een lesje linedance met een hoop lol. Iedereen deed mee 😄. Wally helpt de manager van Oasis een beetje met het opzetten van leuke activiteiten om het hotel te promoten. Op de menukaart staan oa frietjes, kroketten, frikandellen en gehaktbal 😋 . Weer eens wat anders dan nasi en bami. Diverse bezoekers, onder andere Wally en Margie, hebben hun zangkunsten laten horen, heel leuk. Deze avond was goed geslaagd, het was erg druk en gezellig. De manager heeft veel foto's gemaakt voor op de website van het hotel, dus grote kans dat wij onszelf daar tegenkomen. Terug in het hotel hebben we helemaal te reden ons bedje opgezocht.

1. Humphrey:
    21 februari 2019
    Wowwww... dit klinkt heel gezellig. Maar ja de klok tikt door en vooral op zulke momenten en vakanties lijkt het alsof de klok 3 keer zo snel loopt. Ik vind de verhalen en de foto's heel mooi. Ik heb er in ieder geval van genoten. Ik was zelfs zo nieuwsgierig dat ik regelmatig op streetview heb gekeken... bedankt voor het meereizen topperssss. Goede reis morgen en tot heel snel.