04-02-2019 Jakarta, Taman mini, café Batavia

4 februari 2019 - South Jakarta, Indonesië

Vandaag was een dagje sight seeing in Jakarta. Na het ontbijt zijn we rond 8:00 uur vertrokken naar het centrum van Jakarta om Taman Mini te bezoeken. Dit is een soort openlucht museum waar de typische woningen en andere kenmerken van alle eilanden van Indonesië te bezichtigen zijn. Daarna zijn we naar een oud koloniaal ingericht restaurant Café Batavia gegaan voor een overheerlijke (late) lunch. Na de lunch werden we weer terug gebracht naar het hotel waar we de rest van de middag lekker rustig aan hebben gedaan. 'S avonds hebben we heerlijk buiten gegeten aan het zwembad van het hotel.

1. Humphrey:
    4 februari 2019
    Mooie foto's en mooi relaas over vandaag... topppppp....djempol.... geniet er van. Ik blijf jullie volgen.
  2. Stan:
    5 februari 2019
    Ziet er goed uit.
    Bij ons ook, met een trui, muts en sjaal.
    En lekkere stampot met worst! lekkeeeeeerrrrrr.
    Veel plezier, en groetjes uit Schijndel.
  3. Humphrey:
    6 februari 2019
    Toen ik dat van die Durian zag, moest ik wel lachen. Verboden te roken en durian te eten
  4. Robbie Heuvelmans:
    6 februari 2019
    Veel plezier
  5. Stan:
    7 februari 2019
    Hallo globetrotters.
    Waar blijven de exotische foto`s, van transpirerende, vermoeiende en voldaan blij lachende wereldreiziger?
  6. Els:
    8 februari 2019
    Zijn jullie verdwaald...Of is het zo spannend dat jullie ons in het koude kikkerlandje zijn vergeten
  7. Liesbeth:
    10 februari 2019
    Nee Els we gelukkig niet verdwaald maar we hadden heel slecht internet dus konden geen verhalen plaatsen. Maar het komt er aan