07-02-2019 Nieuw Guinea, Mansinam

7 februari 2019 - Manokwari, Indonesië

Vandaag zijn we met een prauw naar het eiland Mansinam gevaren. Vanuit de boot zie je in de verte op het eiland een groot Jezusbeeld boven alles uitsteken. Dit doet denken aan het grote Jezusbeeld in Rio de Janeiro. Aangekomen op Mansinam maken we eerst een wandeling naar het Jezusbeeld langs een aantal historische monumenten en daarna een flinke wandeling in de brandende zon naar een mooi strand. Een van de eilandbewoners heeft voor ons een aantal kokosnoten geplukt en open  gekapt zodat we het heerlijke kokoswater konden drinken. Dat smaakte goed na de wandeling. Na het zwemmen zijn we weer met een prauw terug gevaren naar het vasteland

1. Humphrey:
    10 februari 2019
    Heerlijk als ik dit zo lees. Heel ontspannend... Heel veel nieuwe dingen beleven... thuis kunnen jullie heel lang teren op de herinneringen foto's, en video's. Het is jullie gegund... probeer goed te relaxen en veel cultuur opsnuiven
  2. Paul:
    11 februari 2019
    Zo te lezen een vakantie met alle ingrediënten die een vakantie tot iets onvergetelijks maken, geniet ervan doe ik van hieruit ook alleen een beetje minder :)
  3. Liesbeth:
    13 februari 2019
    Ja is inderdaad een geweldige vakantie. Genieten doen we zeker!